Trabzon Merkez Otelleri

Merkez Otel Yorumları

• Nazar Otel Trabzon

Yaman Aybar, Şu Tarihte Yazdı : 21 Eki 2020, Çarşamba

Ailecek Trabzon Da Şehir Merkezinde Kalmak İstedik.Üstün Bir Kalitesi Mevcut Olan Ve Bizi Ellerinden Geldiğince Memnun Etmeye Çalışan Çalışanlarına ,Yetkililerine Teşekkür Ediyoruz. Nazar Oteli Hem Fiyat Performansı İçin Hemde Kalitesi İçin Teşekkür Ederiz.

Özgül Demir, Şu Tarihte Yazdı : 21 Eki 2020, Çarşamba

Trabzon Bölgesine Çok Zamandır Plan Yapıyorduk Gezmek İçin Sonunda Fırsat Bulduk.Araştırarark Geldik.Nazar Otel İ Tercih Ettik. Tercihimizden De Çok Memnun Kaldık.Odalar Temiz Ve Rahattı. Hergün Temizlendi.Keşke İmkanımız Olsaydı Da Daha Fazla Kalabilseydik. Herşey İçin Elnize Emeğinize Sağlık..

• Feza Otel

Ömer Yezgin, Şu Tarihte Yazdı : 16 Eki 2020, Cuma

Feza Otel Hizmetlerinden Çok Memnun Kaldık.Konum ,Fiyat , Temizlik Herşey Mükemmeldi.İlgi Alaka İçin Teşekkür Ederiz.

• Gold Mina Otel

Sevim Eken, Şu Tarihte Yazdı : 05 Eki 2020, Pazartesi

Trabzon A Gecen Sene Gold Mina Da Konaklayan Bir Arkadasimizin Tavsiyesi Uzerine Konakladik.Hersey Çok Temiz Pırıl Pırıl Diyebilirz..Insan Gercekten Kendi Evinde Hissediyor.Memnun Kaldık.

• Kuhla Boutique Suite Otel

Serhat Yalçın, Şu Tarihte Yazdı : 05 Eki 2020, Pazartesi

Ailecek Geldiğimiz Karadenz Turumuz Da Tavsiye Üzerine Kuhla Butik Oteli Tercih Ettk.Otelde Tüm Olanaklar Mevcut..Ottelin Dizaynı Güzel..Konumu Güzel Rahat Bulduk.Temizliğide Özen Gösteriliyor. Gönül Rahatlığı İle Kalabilirsiniz.

Hakan Aydın, Şu Tarihte Yazdı : 05 Eki 2020, Pazartesi

Biz Trabzon Gezimiz De Kuhla Butik Otelden Memnun Kaldık.Odalarında Klima,Minibar,Mini Buzdolabı,Mini Mutfak Ve Ütü Olanakları Var.Tam Anlamıyla Detaylarına Kadar Herşey Düşünülmüş..

• Armoni Deluxe

Sinem Terkin, Şu Tarihte Yazdı : 05 Eki 2020, Pazartesi

Arkadaşlarımız İle Gelmiiş Olduğumuz Trabzon Tur Gezimiz De Tercih Ettimiğimiz Armoni Deluxe Otel Den Çok Çok Memnun Kaldık. Otel Temiz Ve Kalitesini Gösteriyor. Odalarımız Hergün Temizlendi.Her İstediğimize Anında Dönüş Aldık. Çözüm Odaklı Çalışanlar Güleryüzlerini De Eksik Etmediler. Tavsye Ederiz.

• Yol İş Holiday Trabzon Otel

Mehmet Çetinkaya, Şu Tarihte Yazdı : 02 Eki 2020, Cuma

Konumu Rahatlıkla Bulduk..Ailecek Yol İs Holiday Otelde Konakkladık. Konaklamamız Rahat Geçti.Temiz Ve Samimi Bir Otel.

• Feza Otel

Serkan Bülbüloğlu, Şu Tarihte Yazdı : 01 Eki 2020, Perşembe

Trabzon A Daha Önce De Gedik. Ama Bu Sefer Arkadaşlarımız İle Gezmek İçin Geldikk. Bu Süreçte Bize Yardımcı Olan Güleryüzlerini Eksi K Etmeyen Odalarının Hergün Temzliğini Yaptıran Feza Otel Yetkillilerine Ve Çalışanlarına Teşekkür Ederiz.

• Peerless Villas Hotel

Cem Afin, Şu Tarihte Yazdı : 24 Mar 2020, Salı

Otel Merkezi Alanda Konumu İyi Hemen Bulabildik.Konakladığımız Süre Zarfında Çok Memnun Kaldık İlgli Bir Otel.

• Mihmandar Apart Hotel

Sinan Çebi, Şu Tarihte Yazdı : 24 Mar 2020, Salı

Merkezi Ve Sıcakkanlı İnsanlar Gerçkten Gidip Görülmeye Kalınmaya Değer Bir Otel.

• North Pearl Residence

Cüneyt Ürkcü, Şu Tarihte Yazdı : 24 Mar 2020, Salı

Odamız Çok Şık Ve Konforluydu, Otelin Lokasyonu Oldukça Merkezi Ve Çalışanlar Da Yardımsever Ve İlgililer

• Fengo Otel

Uğur Cansız, Şu Tarihte Yazdı : 24 Mar 2020, Salı

Otel Merkezi Yerde Olduğu İçin Kolay Bulabildik. Konaklamamızı Gerçekleştirmemizde Herhangi Bir Sorun Yaşamadık .Otel Umduğumuzdan Daha İyi Çıktı Kahvaltısı Ekstra Olarak Güzel.

• Gold Mina Otel

Cumaali Yalın, Şu Tarihte Yazdı : 23 Mar 2020, Pazartesi

.Otel Merkezi Konum Olarak İyi Ve Temizlik Olarak Da Ekstra İyi. İşini İyi Yapan Bir Otel.

• Kuhla Boutique Suite Otel

Kubilay Genç, Şu Tarihte Yazdı : 23 Mar 2020, Pazartesi

Otel Merkezi Yerde. Tam Anlamıyla Memnun Kaldık.Kaliteli Çalışanlar Güleryüzlü, Nazik Ve Yardımseverler.

Kişisel Bilgilerinizin Korunması ve Çerez (Cookie) Kullanım İlkeleri İçin Gizlilik Politikamızı İnceleyiniz.