Bera Ankara

starstarstarstarstarÖncebeci Mah. Ziya Gökalp Cad. No:58 Kolej - ÇANKAYA / ANKARA

Bera Ankara - Hakkında Açıklama

Bera Ankara - Özellikleri

• Otel Bilgileri
    Otel Aktiviteleri
    Oda Özellikleri
  • Bera Ankara - Konumu

Bera Ankara - Yorumları

Özlem Aydın, Şu Tarihte Yazdı : 26 Ara 2017, Salı

Otel Resepsiyonundaki Arkadaş Her Konuda Çok Yardımcı Oldu Çalışanlar Kaliteli Ve Eğitimli Olarak Gözüküyor.O Konuyla Alakalı Ayrıca Teşekkür Ederim

Esra Köseoğlu, Şu Tarihte Yazdı : 12 Kas 2017, Pazar

Otelin Yemek Ve Kahvaltısı Çok Kötüydü. Saat 1.30 Sa Ötele Geldik Sanırım Öğle Yemeği Yoktu. Ekstra Ücret Ödeyip Açık Büfeden Makarna Ve Tavukyedik. Akşam Yemeği Yine Makarna Ve Bu Kez Tavuk Kanat Vardı. İçecek Olmaması Ayrıca Çok Kötü Sabah Kahvaltısı Çok Zayıf. Okulumuzun Bir Organizasyonu Olduğu İçin Bu Oteli Tercih Etmek Zorunda Kaldım. İlk Kez Bir Otelde Sigara İçme Alanı Olmadığını Gördüm. Balkon Yok Hadi Neyse Aşağıda Restoran Var Orda Da Müsahit Bir Yer Yok Gece Ankara Soğuğunda Caddeye Sigara İçmeye Çıkıyoruz Çok Enteresan Kısaca Otelin Personelin Güler Yüzlü Olması Ve Odasının Temiz Olması Dışında Hiç Bir Olumlu Yanı Yoktu.

Hasan Kaya, Şu Tarihte Yazdı : 09 Kas 2017, Perşembe

2 Gece Konakladık Bera Ankara Hotelde Gerçekten Rahat Ettim, Hiçbir Problemle Karşılaşmadım.

Yusuf Barutcu, Şu Tarihte Yazdı : 04 Kas 2017, Cumartesi

Banyoda Aksaklıklar Vardı.

Muhsin Kerpiç, Şu Tarihte Yazdı : 25 Eki 2017, Çarşamba

Kalitesi De İyi. Odaları Temiz. Bu Yıl İçinde İkinci Kez Bu Otel’De Kaldık Eşimle Çok İyi.

Yusuf Barutcu, Şu Tarihte Yazdı : 03 Eki 2017, Salı

Çok Az Kaldık Ancak Fiyatına Göre Çok İyi.Bundan Sonraki Ankara Seyahatlerimde Öncelikle Kalmayı Düşünüyorum.

Elif Çetin, Şu Tarihte Yazdı : 03 Kas 2016, Perşembe

Muhteşem Bir Otel... İşim Gereği Yüzlerce Oteli Gezdim.. Yüzlercesinde Konakladım! Ama Oteliniz Tek Kelimeyle Mükemmel.. Konum, Odalar, Temizlik, Güleryüzlü Personel, Çok Menun Kaldım