Marmaris Otelleri

Marmaris Otel Yorumları

• Grand Villa Söl Apart

Suat Uykun, Şu Tarihte Yazdı : 26 Ağu 2020, Çarşamba

Arkadaşlar İle 3 Gece Fethiyeye Konaklamaya Geldik. Grand Villa Söl Apart Tercih Ettik. Uygun Fiyat Performans Ve Kaliteli Hizmet Diyebiliriz. Biz Memnun Kaldık. Teşekkür Ederiz.

• Seren Sarı Hotel

Eray Hoytar, Şu Tarihte Yazdı : 26 Ağu 2020, Çarşamba

Temiz Bir Otel Seren Sarı Otel.., Personel Güleryüzlü.Konum Olarak Gayet İyi.Hizmet İçin Teşekkür Ederiz.

• Seler Hotel

Serap Oykun, Şu Tarihte Yazdı : 26 Ağu 2020, Çarşamba

Eşim De Bende Çok Memnun Kaldık.Konum Olarak Rahatlıkla Bulduk. Her Sene Biryerlere Tatile Gdiyruz Bu Snede Tercihimiz Fethiye Den Oldu.Seler Otel Çalışanlarına Çok Teşekkür Ederiz.

• Private Hotel

Selim Erdek, Şu Tarihte Yazdı : 25 Ağu 2020, Salı

Ferah Ve Geniş Odası Olan Private Otel Rahatlığı ,Temizliği Herşey Güzeldi..Kibar Ve İlgili Personeller. Gayet Memnun Kaldık

• Golden Star Otel

Yunus Dedelik, Şu Tarihte Yazdı : 25 Ağu 2020, Salı

Golden Star Otel Çalışanlar Yardımcı Oluyor Ve Güler Yüzlüydüler. Yataklar Rahat, Odalar Temizi Her Şeye Kaliteliydi.Teşekkür Ederiz.

• Windy Hill

Kenan Şahin, Şu Tarihte Yazdı : 24 Ağu 2020, Pazartesi

Ailecek Windy Hill Oteli Tercih Ettik. Muğla Bizim Hemen Hemen Her Sene Gelmeyi İstediğimiz Bir Yer. Bu Sene Dde Geldik. Hijyene Önem Veren Güzel Bir Oteldi.Çalışanlar Çok Yardımcı Ioluyorlar.

• Flash Otel Marmaris

Serkan Edip, Şu Tarihte Yazdı : 22 Tem 2020, Çarşamba

Flash Otel Marmaris Te İlk Kez Kalıyoruz.Eşim De Bende Çok Memnun Kaldık. Hijyen Konusunda Titiz Bir Otel Her Gün Oda Çarşafları Vs Değişti.İlgi Alaka Teşekkür Ederiz.

• İrem Apart Hotel

Filiz Arıkan, Şu Tarihte Yazdı : 07 Tem 2020, Salı

Marmariste Kendinizi Rahat Hissedeceğiniz Evinizi Aratmayacak İrem Apart Otel Ailenizle Rahatlıkla Kalabileceğiniz Otellerden Biridir.Her Yıl Gidiyoruz Çok Memnunuz.Apart Sahibi İbrahim Bey Ve Çalışanlarına İlgilerinden Dolayı Ve Rahman Beyin Harika Yemekleri İçin Çok Teşekkur Ederiz

• Windy Hill

Oktay Seçkin, Şu Tarihte Yazdı : 15 Nis 2020, Çarşamba

2 Gece Konakladık Windy Hill Gerçekten Rahat Ettim, Hiçbir Problemle Karşılaşmadım Temiz Ve Konforlu.Tavsiye Ederiz..

• Class Beach Otel

Devrim Kandemir, Şu Tarihte Yazdı : 15 Nis 2020, Çarşamba

5 Günlük Marmaristatilimizde Class Beach Otel Seçtiğimiz İçin Kendimizi Şanslı Hissediyoruz . Personel Çok Güler Yüzlü : Kendimizi Evimizde Gibi Hissettik. Kahvaltı Zengin Ve Manzara Süper . Otel Konumu Ayrıca Çok İyi. Herkese Tavsiye Edebiliriz.

• Oneiro Beach Resort

Mert Ergüler, Şu Tarihte Yazdı : 15 Nis 2020, Çarşamba

Sessiz Sakin Kafa Dinlemeyi İstiyorsanız Mükemmel Otel Oneiro Beach Resort Tavsiye Ederiz. Biz Keyifli Vakitler Geçirdik. Akşamları Yürüyüşümüzü Yaptık. Otel Temiz .Memnun Kaldık.

• Golden Star Otel

Özge Gök, Şu Tarihte Yazdı : 15 Nis 2020, Çarşamba

Golden Star Otel Yeri Güzel, Ana Caddeye 5 Dakika Yürüyerek, Sahile 10 Dakika. Otel Genel Olarak İyi. Fiyatı Uygun. Ben Beğendim Ve Tavsiye Ederim.

• Pyara Hotel Turunç

Mehmet Çalışkan, Şu Tarihte Yazdı : 15 Nis 2020, Çarşamba

Şehir Merkezinde Mükemmel Ve Güler Yüzlü Bir Hizmet İstediğinizde Seçiminize Karşılık Olacak Yer Pyara Hotel Turunç. Sabah Kahvaltısı Ve Kahvaltı Çeşitler İnanılmaz Güzeldi.Çalışanları Güleryüzlüydü.Tereddüt Etmeyin..

• Selen Hotel İçmeler

Murat Dürdan, Şu Tarihte Yazdı : 15 Nis 2020, Çarşamba

Selen Hotel İçmeler Daha Önce De Gelip Konaklama Fırsatı Bulduğumuz Nezih Temiz Bir Otel. Fiyat Performensı Çok İyi..Kalmak İstiyorsanız Herkese Tavsiyemizdir.

• Liman Apart Otel

Miray Layıklı, Şu Tarihte Yazdı : 14 Nis 2020, Salı

Liman Apart Otel Merkezi Konumda Denize Limana Çarsıya Yakın.Fiyat Performansı İyi.Tavsiye Ederiz.

Kişisel Bilgilerinizin Korunması ve Çerez (Cookie) Kullanım İlkeleri İçin Gizlilik Politikamızı İnceleyiniz.