Gökçeada Otelleri

• Bizi Sosyal Medyada Takip Edin

Otelleri Bizimle Keşfet, İster Hemen Öde, İster Varışta!

Gökçeada Otelleri’ni Filtreleyin

Diğer Gökçeada Otelleriİster Kartsız Rezerve Et, Otele Varışta Öde, İster Şimdi Öde, İndirimden Yararlan!

Toplam Otel Sayısı : 10 - Gösterilen : 1 - 20

Gökçeada Bölgesindeki Otellerimize Yorum Yapın

• Anemos HotelÇınarlı KasrıGökçeada Sörf Eğitim Merkezi HostelGökçeada Surf Eğitim MerkeziOlimbera KonukeviPetrino Gökçeada Hotel&KitchenRüzgarlı Ada ApartSon Vapur KonukeviYakamoz MotelYenibademli Konuk Evi Otel

Gökçeada Bölgesindeki Otel Yorumları

• Olimbera Konukevi

Birgül Doral 28 Temmuz 2018 Cumartesi 13:40:58

Tam Bir Rezalet!!! Maalesef Yukarıdaki Yorumlara Aldanıp Gittim. Bu Yorumları Kendi Kendilerine Yazmadılarsa Yazanlara Ne Diyeceğimi Bilemiyorum. Burada Sadece 1 Personel Var Ve Sabah 11 De Gelebilirsiniz Dedikleri Yere Saat 16 Da Gitmemize Rağmen Odamız Hazır Değildi.Dahası Heryer Dağınık Oda Kapıları Açık Ve İçerleri Temizlenmeye Muhtaçtı.1 Kişi Ne Kadar Yeterli Olabilirdi Zaten. Beklerken Odamızın Temizlenmesini Mutfakta Oturabilecegimizi Söyledi Personel. Ama Ne Mutfak! İnsan Utanır Da Oradan Bizi Uzak Tutar. O Ne Pislik Ne Dağınık Hijyenin H Si Yok. Kahvaltılıklar Ortada Aslında Herşey Ortada Peynir Zeytin Dolapta Olması Gerekirken Masa Üstlerinde. Midemiz Kalktı. Odaya Çıktık Güya Temizlenmiş.Bardaklar Ve Banyo Aklıma Geldikçe Neyse.4 Gün Kalmak Üzere Gittik Fakat 1 Günlük Peşin Aldıkları İçin Tlf La Rezervasyon Sırasında Paramız Yanmasın Diye Mecburen 1 Gece Kalıp Ertesi Gün Koşarak Çıktık.

• Rüzgarlı Ada Apart

Yusuf Sevgi 13 Temmuz 2017 Perşembe 16:48:36

Tesisinizden Çok Memnun Kaldık. Konaklama İlgi Alaka Gayet Olumluydu. Temiz Ve Güzel Bir Yeriniz Var Güler Yüzlü İnsanlar. Seneye Tekrar Gelicez. Herşey İçin Teşekkürler

İrem Güvençer 13 Temmuz 2017 Perşembe 16:41:41

Gerçekten Gökçeada’Da Sanki Evimde Konaklamış Gibi Rahat Etttim. Havası, Rahatlığı Herşeyi İle Güzel Bir Haftasonu Geçirdik.Konaklama İçin Hiç Düşünmeyin Derim.Ayrıca Tesis Çalışanları Da Çok Mütevazi Kişiler.Teşekkürler.

• Rüzgarlı Ada Apart

Osman Filiz 5 Haziran 2017 Pazartesi 23:52:37

Haftasonu Adadaydım Bu Tesisten Haberim Yoktu Yeni Açılmış Ödemesini Önceden Yaptığım İçin Başkabir Yerde Kaldım Ama Bu Apartı Gezip Görünce Açıkçası Diğer Tarafa Ödediğim Paraya Acıdım Sonraki Sefer Burada Kalacağım Konaklamadığım İçin Hizmet Konusunda Fikir Yürütemiyorum Ama Tasis Çok Güzel Ve Şık!

Ali Kaşdemir 5 Haziran 2017 Pazartesi 23:43:23

Adaya Her Gittiğimde İçim Ayrı, Tarif Edilemez Bir Huzurla Doluyor .Bu Defa Yeni Açılmış Olan Bu Tesiste Konakladım Herşey Çok Güzel Tesis Harika Herşey Kusursuz ,Tüm Gezgincilere Tavsiye Ederim.Emeği Geçen Herkese Çok Teşekkür Ediyorum.

• Anemos Hotel

Elif Dermanoğlu 23 Kasım 2016 Çarşamba 12:40:00

Öncelikle Güler Yüzlü Personel E Cok Tesekkur Ederim Cok Guzel Karsiladilar.Otel Konum Olarak Cok Guzel Ve Her Yere Yakin.Turistlik Bir Yerde Manzarasi Cok Guzel

Mualla Seçen 13 Haziran 2016 Pazartesi 20:23:00

Temmuz Sıcağında Odalar Çok Serindi Ve Temizdi.Tatilimiz Çok İyi Geçti.Kaçırılmayacak Bir Tesis.