Merkez Otelleri

• Bizi Sosyal Medyada Takip Edin

Otelleri Bizimle Keşfet, İster Hemen Öde, İster Varışta!

Toplam Otel Sayısı : 21 - Gösterilen : 1 - 20

Merkez Bölgesindeki Otellerimize Yorum Yapın

• Akar PensionAkol HotelAnzac HotelAnzac House HostelAşkın Art HotelBüyük Truva OtelÇanak HotelÇanakkale Konuk HostelDört Mevsim Suit OtelEgem PensionGrand Anzac HotelGrand Ece OtelHotel Des EtrangersHotel TemizayKolin HotelKonak HotelKule HotelParion HotelSarıçay Otel RhodiusThe City ResidenceUdi Otel

Merkez Bölgesindeki Otel Yorumları

Doğukan Ak 30 Temmuz 2018 Pazartesi 09:26:48

Konum Güzel. Odada Tuvalet Kapısı Açık Kaldığında Tuvalet Kokusu Oldu. Bunun Haricinde Genel Anlamda 3 Yıldız Bir Otelden Bekleyebileceğiniz Seviyede Düzgün Bir Otel.

• Çanak Hotel

Mert Meriç 1 Haziran 2018 Cuma 12:51:52

Çok Güzel Bir Otel. Özellikle Sabah Kahvaltısındaki Manzara Harikaydı. Dur Yolcu Ve Boğaz Yanıbaşınızdaymış Gibi :) Bu Artılara Rağmen Fiyatlarıda Çok Uygun Bir Dahaki Çanakkale Seyahatimizde Otelimiz Belli.

• Anzac House Hostel

Burak Orhan 11 Nisan 2018 Çarşamba 16:36:39

Girişte Ücret Alırken Çok Sivri Bir Dil Kullanıldı Kartımdan Çekilecek Parayı Benden Nakit İstediler

Çiğdem Saylam Kircioglu 23 Ocak 2018 Salı 18:24:06

Çok Kalabalık Grupların Otelde Konaklaması Ses Bakımından Biraz Sıkıntılı. Odalar Çok Temiz Mini Bar Dolu Olabilir.

Reşat Taylan 11 Ocak 2018 Perşembe 21:07:36

5 Yıldızlı Otellere Fark Atan Kalite Ve Güler Yüzlü Hizmet Anlayışı. Süper Manzara, Dillere Destan Radika Balık Restaurant. Çanakkale’Ye Giderseniz Tek Tercihiniz.

Handan Taşçı 11 Ocak 2018 Perşembe 02:27:54

İş Arkadaşlarımızla Beraber Zaman Yaratıp Görmeyi , Gezmeyi İstediğimiz Çanakkale Ye Yola Çıktık Şehre Yaklaştığımızda Yol Kenarlarında Gözümüze Çarpan İnhores.Com Un Büyük Totemlerini Görünce Hepimiz Cep Telefonlarımızı Çıkarıp Başladık Çanakkale Otelleri Ni Araştırmaya Biz Büyük Truva Otelinden Yer Ayırttık Ama Diğer Arkadaşlarıma Sistem Oda Veremedi Onlarda Akol Otel Den Yer Ayırttılar Otele Vardığımızda Bizi Çok Hoş Karşıladılar Harika Manzaralı Oda Ayırtmışlar İkinci Günümüzde Otelin Restaurantının Çok Kalabalık Olduğunu Görünce Bizde Otelde Akşam Yemeği Almaya Karar Verdik Bu Kadar Uzun Yazmamın Nedeni İnanın Bana Hayatımda Bir Sefer Gittiğim Çanakkale Den Her Anlamda O Kadar Çok Memnun Kaldıkki Yeniden Gideceğiz Ama Bu Defa Arkadaşlarıma Söz Verdim Akol Otelin Çatısında Yemek Alacağız Oranın Manzarasıda Çok Ama Çok Güzeldi İyikide Yolda Giderken İnhores.Com Tatilci Dostu Sizin Dosttunuz Yazan Totem İni Görüp Sistemi İncelemişiz Teşekkürler Çanakkale Teşekkürler Truva Oteli , Teşekkürler Akol Otel Bekleyin Bizi Yine Geleceğiz

Ziya Dündar 7 Aralık 2017 Perşembe 20:45:37

Esimle Evlilik Yildonumumuz İcin Gittigimiz Otelde Odalar Gayet Konforlu, Hos Dekorasyonlu Ve Temizdi. Personelin Tamami Guleryuzlu, En Ufak Sorunuzda Bile Gozunuzun İcine Bakarak Sizi Dinleyip Yardimci Olmak İcin Gayretliler. Otelin Yeri Ve Konumu Gayet Guzel.

• Egem Pension

Fehmi Çırak 6 Aralık 2017 Çarşamba 22:05:58

Odalar Cok Temiz Standart Oda Bır Ikı Gunluk Kalacaksanız Ideal Ayrıca Fıyatı Da Uygun. Kahvaltı Da Dahil Bu Fiyata Kahvaltısından Da Memnun Kalırsınız.

• Kule Hotel

Zehra Kalemci 6 Aralık 2017 Çarşamba 22:02:57

Şehir Merkezinde Mükemmel Ve Güler Yüzlü Bir Hizmet İstediğinizde Seçiminize Karşılık Olacak Yer. Sabah Kahvaltısı Ve Kahvaltı Çeşitler İnanılmaz Güzeldi.

• Çanak Hotel

Halit Ahsanoğlu 5 Aralık 2017 Salı 22:23:08

Gerçekten Tavsiye Edilesi Bir Yer Olup Ailece Gittiğimiz Yerden Cok Memnun Kaldık ..Yemekleri Personellerin Her Birinin Samimi Yaklaşımı Bu Tarz Otellere Turizme Örnek Olunası Bir Otel Olmuş Durumda.

Ahmet Sedir 5 Aralık 2017 Salı 22:20:14

İlgili Ve Özenli Bir Otel. Konumu Güzel. Uyku Kalitesi Başarılı. Her Konuda Yardımcı Olabiliyorlar. Tamamıyla İş Oteli Konseptinde Ve Kahvaltısı Güzeldi.

• Aşkın Art Hotel

Çağla Berber 5 Aralık 2017 Salı 22:16:16

Otelde Çok Zaman Geçirdim Diyemem Ama Oda Gayet Düzgün Temiz Ve Düzenliydi Eksik Bir Şey Yoktu. Wi-Fisi Var Ücretsiz Her Katta Çok Güzelde Çekiyor.

• Sarıçay Otel Rhodius

Metin Dündar 5 Aralık 2017 Salı 22:15:12

İkramları Ve Kahvaltısı Çok İyi, Her Şey Yerli Yerinde , Manzarası Güzel, Odaları Temizdi,

Davut Keskici 5 Aralık 2017 Salı 22:13:49

Ailemle Bir Gece Kaldım. Oldukça Geniş Bir Odada Kaldık. Mobilyalar Çok Yeni Odayla İlgili Bir Sorun Yaşamadık. Personel Çok Güler Yüzlü.

İbrahim Mercan 5 Aralık 2017 Salı 22:11:10

Kasım Ayında Yaptığımız Uzun Yolculuğumuzda Mola Vermek İçin 1 Gece Konakladık. Tüm İhtiyaçlarımıza Cevap Veren Bir Otel Oldu.

Metin Bozkurt 10 Kasım 2016 Perşembe 03:20:00

Konfor Ve Hizmetin Tek Adresi. Çok Memnun Kaldık Her Keze Tavsiye Ederim

Ziya Usta 3 Ekim 2016 Pazartesi 05:48:00

Çok Güzel Bir Ortamı Var.Tavsiye Ederim.

Hasret Boyacı 2 Eylül 2016 Cuma 22:12:00

Otel Genel Hatlarıyla Konforlu Ve Odalar Yeterince Büyük Ve Temiz.Internet Kalitesinden Memnun Kalmadım

Ahsen Ulutaş 19 Temmuz 2016 Salı 08:30:00

Anlatılmaz Konaklanır Derim.

• Konak Hotel

Cem Çınar 11 Temmuz 2016 Pazartesi 15:01:00

Çanakkale Yi Gezdik. Güzel Bir Şekilde Otelde Dinlendik.

• Grand Anzac Hotel

Gönül Sevinç 10 Temmuz 2016 Pazar 16:35:00

Konumu, Temizliği, Kahvaltısı Olsun Herşeyi İle Biz Çok Beğendik.

• Kolin Hotel

Naciye İçli 16 Haziran 2016 Perşembe 20:57:00

Restaurant In O Güzel Manzarasından Odamıza Zor Gittik.O Kadar Güzel Yani.

Pelinsu Adak 7 Haziran 2016 Salı 02:15:00

Manzarasına Hayran Kaldık.Çanakkale’Ye Gideceklere Önemle Tavsiye Ederim.

• Udi Otel

Emin Akdağ 1 Temmuz 2015 Çarşamba 08:22:46

2 Gece Kaldık. Otel Yepyeni Pırıl Pırıl. Yataklar Kaliteli. Personel Çok Sıcak Kanlı.İnternet Hiç Kesilmedi Ve Çok Hızlı. Suit Şeklindeki Odalarda Rahat Ettik. Memnun Kaldık.

Ali Daboos 4 Mayıs 2014 Pazar 09:19:02

Harika,Mükemmel Bir Tesis Çanakkale Ye Hayırlı Olsun.Gezdim Gördüm ,Konakladım Muhteşem .Tün Çanakkale Ye Gelecek Tatilcilere Tavsiye Ederim

• Hotel Temizay

Tülay Yalçıntepe 28 Mart 2014 Cuma 09:42:57

Çanakkale’Nin En Güzel Yerinde Aileniz İle Gidebileceğiniz Mütevazi Bir Otel.

Ali Kaşdemir 19 Eylül 2013 Perşembe 16:13:06

Otelinizde 1 Gece Konakladım Eski Truva Oteli Gitmiş Yeni Bir Otyel Gelmiş Çok Memnun Kaldım Muhteşem Yapmışsınız

Ali Kaşdemir 15 Eylül 2013 Pazar 22:08:16

Otelinizde 1 Gece Konakladım Otel Konumunuz Mükemmel , Çan Sesinden Rahtsız Olmayanlara Misaifdrlere Şiddetle Tavsiye Ederim.Teşekkürler