Avcılar Otelleri

Çok Güzel Bir Aile Oteli . Kesinlikle Tavsiye Ederim Herşey İçin Teşekkürler

• Hit Suites Avcılar

Buray Balkır, Şu Tarihte Yazdı : 01 Haz 2020, Pazartesi

Hit Suites Avcılar Da 2 Gece Konakladık. Güleryüzlü Ve İlgili Personel.Kaliteli Malzemelerle Güzel Bir Konaklama Geçirdik.

• Özgerey Suit Hotel

Aydın Sirekci, Şu Tarihte Yazdı : 01 Haz 2020, Pazartesi

Eşim İle Ben Özgerey Suite Otelden Konum Olarak Olsun Çalışanların Samimiyeti İle Olsun Kahvaltısının Bol Çeşitliliğyle Olsujn Memnun Kaldık. Sizlerede Tavsiye Ederiz.

• Kona Otel

Ümit Sezgen, Şu Tarihte Yazdı : 28 May 2020, Perşembe

İstanbul Da Kona Otel De Rahatlıkla Konakladık. Çift Olarak Gittiğimiz Kona Otel De İyi Ağırlandık. Herşey Güzeldi. Teşekkür Ederiz.

• Hotel Expocity

Emin Görgün, Şu Tarihte Yazdı : 28 May 2020, Perşembe

Konaklamadan Çok Memnun Kaldık.Expocity Otelin Konumu Da İyiydi.Genel Olarak Memnun Kaldık.

• Grand Hotel Avcılar

Nedim Kırbay, Şu Tarihte Yazdı : 27 May 2020, Çarşamba

Grand Avcılar Otel Hem Konum Hem De Fiyat Olarak En İyisi.Kahvaltısı Ve Lezzeti Çok İyiydi.Tüm Çalışanlar İlgileri İçin Teşekkür Ederiz.

• Avcılar Dedem Hotel-2

Seda Teyin, Şu Tarihte Yazdı : 23 May 2020, Cumartesi

Avcılar Dedem Otel 2 Deki Çalışanların Hepsi Güleryüzlüydü.Kapıdan Girer Girmez Karşılandık. Kahvaltıları Ve Yemekleri Lezzetliydi. Evinizde Gibi Hissettriyorlar

• Lotte Palace Hotel

Enver Özçelik, Şu Tarihte Yazdı : 18 May 2020, Pazartesi

Odalar Temiz Ve Bakımlı, Çalışanlar İlgili.Otelde 2 Gün Konakladık. Çalışanlar Güler Yüzlü. Bir Dahaki İstanbul Gezimizde Tekrar Tercihimiz Olacak.

• Expo Mg Apartments

Yüksel Baldo, Şu Tarihte Yazdı : 30 Nis 2020, Perşembe

Tek Başına Geldiğim İstanbul Da Expo Mg Apartments Otelde Konakladım. Gayet Samimi Sıcakkanlı Çalışanlar Mevcut Hiç Zorlanmadım. Temizliğe De Önem Veriyorlar. Çok Memnun Kaldım.

• Avcılar Garden Hotel

Kerem Öz, Şu Tarihte Yazdı : 30 Nis 2020, Perşembe

Avcılar Garden Otel Odalar Çok Güzel .Kafa Dinlemek İçin Tam Bire Bir Otel.Herkese Tavsiye Ederiz.

• Campus Boutıque Hotel

Mehmet Ali Ardıç, Şu Tarihte Yazdı : 30 Nis 2020, Perşembe

Campus Boutique Otel’İn Çalışanları Ve Sahibi Çok Kibar..Tam Bir Fiyat Uygunluğu Olan Samimi Otel..Odalar Hergün Temizleniyor.Hijyen Bizim İçin Çok Önemli İstanbul Çok Sevdiğimiz İçin Her Sene Ziyaaret Ediyoruz.

• Nokta Suites Hotel

Büşra Elver, Şu Tarihte Yazdı : 30 Nis 2020, Perşembe

Ailecek Geldiğimiz İstanbul Gezimizde Nokta Suites Otel Tercih Ettik.Otelin Konumu Hijyeni Oda Konforu Bizi Cezbetti.Teşekkür Ederiz İlgi Ve Alakalarından Dolayı.

• Avcılar İnci Hotel

Ömer Alparslan, Şu Tarihte Yazdı : 30 Nis 2020, Perşembe

Eşim Ve Ben İstanbul’A Bir Kaç Kez Geldik. Ama Kaldığımız En Güzel Otel Avcılar İnci Otel..Çok Sevdik Tekrar İstanbul’A Gelme Fırsatı Bulursak Tekrar Tercihimiz Olacak.

• Avcilar Nostalji Suit Istanbul

Eylül Çalışır, Şu Tarihte Yazdı : 10 Nis 2020, Cuma

Temizlik İlgi Alaka Ve Karşılamanın Süper Olduğu Bir Otel. Fiyat İnhores.Com Da Çok Uygun. Artık İlk Tercihim Bu Otel Olacak. Konakladığım Süre Boyunca Memnun Kaldım. Herkese Avcılar Nostalji Suit’İ Tavsiye Ediyorum.

• Lotte Palace Hotel

Ahmet Ziya Katırcıoğlu, Şu Tarihte Yazdı : 07 May 2019, Salı

5 Gece Konaklama Yaptım.İlk 2 Gün Şampuan Kullandım Daha Sonra Dolu Şişelerdeki Şampuanları Aldılar Yerine Koymadılar.Ertesi Gün Tekrar Bir Şişe Aldım Bitmeden Onu Da Geri Aldılar.Ne Alıp Veremedikleri Vardı Şampuanla Çözemedim..Yüz Havlusunu Aldılar Yerine Yenisini Koymadılar... Ödemeyi İnternetten Yaptım Otele Gittim Ödeme Sordular..Ödeme Yapılmamış Dediler,Bende Yaptığıma Dair Ekran Görüntüsünü Gösterdim Ödeme Alındığını Kabul Edene Kadar Bayağı Bir Süre Bekledim...Saçma Bir Oteldi...

Kişisel Bilgilerinizin Korunması ve Çerez (Cookie) Kullanım İlkeleri İçin Gizlilik Politikamızı İnceleyiniz.