Atakum Otelleri

• Bizi Sosyal Medyada Takip Edin

Otelleri Bizimle Keşfet, İster Hemen Öde, İster Varışta!

Toplam Otel Sayısı : 16 - Gösterilen : 1 - 20

Atakum Bölgesindeki Otellerimize Yorum Yapın

• Akademi Butik OtelDolphin OtelGloria Tibi HotelGrand Alin Hotel AtakumGrand Amisos HotelGrand Atakum HotelHotel 1919 SamsunJanti Boutique Hotel & Cafe BrunchKadhirga HotelKonaks OtelMy Suit ResidenceOtel Sweet HomeSamsun Jolly HomeSamsun Tuana OtelSuitlineVenn Boutique Hotel

Atakum Bölgesindeki Otel Yorumları

Giyasettin Doğanay 22 Eylül 2018 Cumartesi 13:39:01

Deniz Manzaralı Oda

Mustafa Ali Akın 4 Haziran 2018 Pazartesi 17:39:53

Otel Komple Yenilenmiş Olup Odası-Kahvaltısı-Hizmetleri Olsun Gerçekten Çok Başarılı Zaten Bu Fiyatlara Pansiyonda Kalıyorsun Ancak Ama Sahile Yakın Otel Temiz Ve Güzel Kalan Pişman Olmaz Bence

• Hotel 1919 Samsun

Emre Obalı 19 Mayıs 2018 Cumartesi 00:33:52

Otel Genel Olarak İyidi Memnun Kaldım Teşekkürler :)

Zeynep Kalaycı 6 Mayıs 2018 Pazar 14:10:01

Otel Yeniden Restore Edilmiş Olup Çok Güzel Olmuş Ve Bölğe Olarak Harika Bi Lokasyona Sahip Çevresin Nargile Kafe Oyun Salonları Pub Restaraunt Herşey Mevcut Nerdeyse Denize Sıfır Denilecek Kadar Yakın Personel Çok İlğili Kumsalı Güzel Ve Fiyatları Çevresindeki Otellere Nazaran Çok Çok Uygun Siteye Baktıgınızda Zaten Anlıcagnız Geleceklere Tavsiye Ederim...

• Akademi Butik Otel

Figen Akyol 13 Nisan 2018 Cuma 20:07:13

Haftasonu İçin Arkadaşlar İle Atakum’A Geldik. Büyük Otel Değil De Küçük Butik Otel Sevenler İçin Akademi Oteli Tavsiye Edebilirim. Konaklamamız Esnasında Herhangi Bir Problem Yaşamadık. Odalar Temizdi. Havlular Da Çok Temizdi. Kahvaltı Da Çok Doyurucu İdi

Fuat Küçük 13 Nisan 2018 Cuma 18:28:14

Grand Amisos Otel De 3 Gece Konakladım. İşlerimden Dolayı Samsun’A Gelmiştim. Otelden Girdiğiniz Anda Kaliteyi Ve Huzuru Farkedebilirsiniz. Deniz Manzaralı Odam Çok Geniş Ve Ferahtı. Tuz Odasında Da Nefesimi Açtım Geldim :)

Ebru Güneş 14 Mart 2018 Çarşamba 22:41:32

Otel Fotoğraflarda Göründüğünden Daha Temiz Kahvaltı Da Yediğimiz Reçerlerin Hepsinin Tadı Çok Güzeldi, Samsun Atakum Olması Avantaj Oldu.

• Grand Alin Hotel Atakum

Melda Kırcı 14 Mart 2018 Çarşamba 22:12:52

Herşey İçin Çok Teşekkür Ederiz. Hiç Bilmeden Yorumları Okumadan Gittiğimiz Bu Tesiste Kendimizi Evimizde Hissettik Sanki. Çalışanlardan Otel Sahibine Herkesin Misafirperverlikleri Süperdi. Samsun Atakum.

Aydın Keser 14 Mart 2018 Çarşamba 20:54:29

Her Şey Çok Güzeldi. Çalışanlar Güler Yüzlü, Sıcak Sadece Minör Bir Eksiklik Olarak Uydu Cihazının Ayarsız Ama Samsun Güzelmiş.

Vedat Bozkurt 14 Mart 2018 Çarşamba 20:37:32

Mükemmel Bir Otel Ve Kahvaltı Güzeldi, Çok Cana Yakın Personelleri Teşekkürler, Samsun Atakum Olması İyi Bir Avantaj Oldu Merkeze Yakın.

• My Suit Residence

Meltem Bozdoğan 22 Ocak 2018 Pazartesi 21:37:45

Resepsiyondaki Arkadaşlar Başta Olmak Üzere Otel Personeli Güler Yüzlü Ve Yardımcıydılar. Otelin Konforu Güzeldi. Kahvaltı Çeşitleri De Yeterliydi.

Mehmet Poyraz 22 Ocak 2018 Pazartesi 21:36:43

Hem Çalışanların İlgisi Samimiyeti Ve Güler Yüzü Hemde Otelin Temizliğine Hayran Kaldım. İsteklerimiz Samimiyetle Ve Güler Yüzle Hemen Karşılandı. Odalar Muhteşemdi. Tekrar Gitmek İçin Sabırsızlanıyorum

Umut Üreten 20 Ocak 2018 Cumartesi 16:59:57

Biz Çok Memnun Kaldık. Personellerinden Memnun Kaldık,Temizliği Güzeldi. Konumu Hoşumuza Gitti. Havuzları Çok İyiydi Odaları Çok Ferahtı.

Turgay Turkmen 20 Ocak 2018 Cumartesi 16:54:48

Otel Çalışanları Çok İlgili, Otelin Konumu Merkeze Çok Yakın Kesinlikle Tekrar Tekrar Gidebilecegim Bir Otel. Her Gidişimde Aynı Memnuniyet İlginize Teşekkür Ederiz.

Ferhat Paksoy 20 Ocak 2018 Cumartesi 16:43:20

Samsunun Harika Oteli Olanaklar Mükemmel Samsuna Giden Herkesin Uğraması Gereken Yer Gerek Konumu Olsun Gerek İse Hizmetleri Her Şey Mükemmel..

Ahmet Başkaranfilci 19 Ocak 2018 Cuma 21:57:46

Yanı O Fiyata Daha İyi Olabilirdi Bu Yüzden Kararsızım Personel İlgiliydi Odaya Gittiğimde Uyduyla İlgili Sıkıntı Olduğunda İlgilendi Temiz Bir Tesisti Ama Duşta Saç Havlusu Yoktu

Ali Burak 19 Ocak 2018 Cuma 21:54:35

Fiyatı Uygundu Kaliteye Göre O Bölgedeki Bütün Oteller Böyle Sanırım Sadece Oda Kahvaltıydı. Olumlu Olarak Personelleri Güler Yüzlüydü Sıcakkanlıydı. Odalar Düzenli Ve Temizdi.

Halil Akbay 19 Ocak 2018 Cuma 21:52:04

Şehir Merkeze Yakın Ulaşımı Kolay Her Şey Mükemmeldi. Personel İlgili Güler Yüzlüydü. Yemekler Lezzetliydi. Sadece Sabah Kahvaltısı Aldık Ve Memnun Kaldık.

Cihan Şahin 18 Ocak 2018 Perşembe 21:09:29

Odaları Çok Temizdi. Yatağı Çok Rahattı. Banyosunda İstenilen Her Türlü Malzeme Mevcuttu. Bazı Şeyler En İnce Ayrıntısına Kadar Düşünülmüştü. Odadaki Malzemeler Olsun Kesinlikle Kaliteli Ürünlerdi. Konum Olarakta İyiydi.

Kemal Kurul 18 Ocak 2018 Perşembe 20:59:43

Otelin Çalışanları Güler Yüzlüydü. Bu Önemliydi. Sıcaklık Girer Girmez Vardı. Temizlik Üst Seviyedeydi. Çok Memnun Kaldık. Konum Olarak Merkezi Bir Yerde Olması Çok İyidi.

Ayhan Dönmez 18 Ocak 2018 Perşembe 20:57:23

Otelin Kahvaltısı Çok Güzeldi. Çok Memnun Kaldık. Kahvaltıda Bizimle İlgilenen Halkla İlişkiler Uzmanı Bizimle Çok İlgilendi. Konum Olarak İyiydi. Personeller İlgiliydi.

Metehan Kadas 18 Ocak 2018 Perşembe 20:28:19

Fiyat Uygunluğu Konusunda Tavsiye Ederim. Merkezi Bir Tesisti. Ulaşım Kolaydı. En Keyif Aldığım Hizmet Yemeklerdi.

Metin Büyükmıhcı 18 Ocak 2018 Perşembe 20:23:29

Güler Yüzlüydü Personelleri Hizmeti Güzeldi. Genel Olarak Temiz Bir Oteldi. Yemekleri Çok Güzeldi Bu Nedenle Tavsiye Ederim.

Murat Şekerci 18 Ocak 2018 Perşembe 20:20:14

Daha Doğrusu Benim İçin Çok Uygun Bir Oteldi. Konumu Çok Merkeziydi. Her Yere Yakındı Hizmet Olarak Ödediğim Ücret Ucuzdu Bence Gayet İyi Hizmet Vardı. Yemekleri Güzeldi. Personel Güler Yüzlüydü.

Halil Yılmaz 17 Aralık 2017 Pazar 12:30:33

Otelin Konumu Ve Temizliği Son Derece Güzel. Personelin İlgisi, Güler Yüzlü Karşılamaları Ve Kahvaltı Menüsünün Bol Çeşit Olması Bakımından Tavsiye Edebileceğim Bir Otel. Teşekkür Ederim Grand Atakum Hotel Personeli

Muhsin Kapucu 31 Ekim 2017 Salı 17:23:24

Denize Yakın Samimi Sıcak Bir Hotelde Konakladık.Çok Mutlu Ayrıldık.Umarım Yakın Zamanda Tekrar Ziyaret Ederiz.Tüm Personele Teşekkür Ederiz.

• Samsun Tuana Otel

Tijen Kepçeci 31 Ekim 2017 Salı 17:16:40

Konaklamadan Önce Tereddütlü Yaklaştığımız Lakin Gittikten Sonra Ne Kadar Yersiz Olduğunu Anladığımız Sakin Ve Güzel Bir Otel.Lüks Değil Rahatıma Düşkünüm Diyenler Tercih Edebilirler.Biz Çok Memnun Kaldık.

Merih Nasir 31 Ekim 2017 Salı 17:10:24

Temiz Ve Aileniz İle Rahatça Kalabileceğiniz Bir Otel.Yürüyerek Merkezi Noktalara Ulaşabilirsiniz.Konumu Çok Avantajlı.

Fatima Aymaz 31 Ekim 2017 Salı 16:50:48

Misafirperverlikte Sınır Tanımayan Ve Çok Çalışkan Personellere Sahip Bir Otel.Ailece Memnun Kaldık.Samsun Da Başka Bir Hotelde Konaklamayız Artık.

Yakup Ocak 25 Ekim 2017 Çarşamba 13:03:15

Hayatımda Gördüğüm En Berbat Oteldi.Sitenizin Hizmetinden Ziyadesiyle Memnun Oldum Amaotel Odası Mezardan Küçük Ve Kötü Kokulu İdi. Asla Tercih Etmem Bir Daha